zondag 25 juli 2010

Hexagon babyquiltje

Hallo dames,

nu we elkaar niet elke week zien ben ik heel benieuwd waar jullie mee bezig waren afgelopen week. Ik heb mijn hexagon babyquiltje maar weer eens opgepakt, en heb deze week een heleboel papieren hexagonnetjes geknipt en met stof omregen. Van een aantal heb ik alweer bloemen gemaakt. Ik heb nu de volledige breedte van het quiltje bereikt, en werk alleen nog links en rechts verder met hexagonbloemen.

Het quiltje is een reproductie van een antiek babyquiltje dat ik zag op de tentoonstelling van de Twentse Welle een aantal jaren geleden. Het is een quiltje helemaal gemaakt van geweven ruitjes en streepjes.

Groetjes en tot donderdag!

Jeanneke

7 opmerkingen:

  1. Prachtig en ook die oude kleuren.
    Heel mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is nu al schitterend Jeannekee!!...prachtige stofjes en wat een leuk modeleltje...laat je het nog een keer zien als het helemaal af is?!...ben reuze benieuwd...
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wordt een plaatje! Veel plezier met verderprikken! Groeten, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had 'm al eens gezien, maar hij is prachtig!
    Groetjes Christel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! That is so pretty!! The pieces look so small too.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastisch, Jeanneke! agh wat wordt hij steeds mooier... Prachtig!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee om een quilt-dagboek bij te houden! Zal er ook werk van maken. Ga mij een boekje halen en maak er tevens een omslag rond. Bedankt voor de tip. Volg je blog ,doe zo verder.Groetjes uit Brugge-België

    http://patchworkstar.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen