zaterdag 9 oktober 2010

Stok achter de deur.

Het is misschien een beetje saai maar wel een stok achter de deur om iedere week een blokje te maken en op het blog te zetten,niet dat het moet maar toch.Deze is blokje B2 Gulf Star
Ondertussen wordt er ook hard gequilt om iedere dag een paar draadjes te quilten aan mijn mandjes-quilt.Wat een disipline!!!!

In het hengseltje van dit mandje staan de initialen van mijn meisjesnaam L K.
Vorig jaar in Rotterdam op de beurs gekocht bij Mijn Pakkie An,een heel leuk winkeltje met oude handwerk-spulletjes .
Iedereen een prettige Zondag Groetjes Lia

3 opmerkingen:

  1. Lia, je mandjesquilt wordt prachtig! Het is toch altijs geweldig te zien hoe een quilt tot leven komt als je 'm gaat doorquilten.

    Groetjes Jeanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dicipline Lia, goed van je, ik kan even niet, mijn schouder doet zeer van het haaaaaaaaaaaaaaaaaaaken. Rustig weekend dus. Doei Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi Lia die mandjes en ook dat blok.
    Die stok achter de deur ben je dus zelf:).
    Goed zeg!

    groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen