zondag 3 mei 2009

Mijn dagje Veldhoven


Gisteren ben ik onverwacht tóch naar Veldhoven geweest. In mijn eentje, wat natuurlijk niet zo gezellig is als met de Bee... maar ik heb me toch goed vermaakt, hoor.
Natuurlijk ging ik eerst even bij 'Quilt it & Dotty' langs, wat een gezellig uitgedoste kraam was het weer, hier zien jullie Dorry spontaan poseren voor de foto.

En dan nu de beloofde foto van mijn 'buit'. Het valt best mee, toch, niet dan?

Op de voorgrond zien jullie een heel mooi border stofje uit de Antique Flower Collection van Lecien. Een stofje waar ik al heel lang naar op zoek ben, en nu vond ik het toevallig bij Quilt & Co. Op de stof liggen twee mooie houten handvaten die ik wil gebruiken voor een tas van Japanse stoffen, ik heb ze gekocht bij Marij.

Verder een 14-tal klosjes met wollen naaigaren van Madeira. Ik wil ze ooit gaan gebruiken als ik ga quilten/appliceren met wollen stofjes. Ze waren zó goedkoop dat ik ze niet kon laten liggen. Ik ben benieuwd of de andere dames van de Bee dit voordeeltje ook gevonden hebben... Anske misschien?
 
Ook heb ik wel een uur rondgeneusd in de grote boekenstand van Kaleidoscope. Wat een boel boeken, Christel, dit was écht iets voor jou geweest! Ik mocht van mezelf één boek uitkiezen. Na lang dubben koos ik voor het boek "Small Blocks, Stunning Quilts". In dit boek staan quilts helemaal naar mijn smaak, met leuke verhalen erbij en duidelijke patroonuitleg.

Vooral deze quilt, die in dit boek staat, vind ik geweldig mooi! Kijk meisjes, hier ben ik nu al die reproductiestofjes voor aan het sparen. Ik breng het boek donderdag mee naar de Bee dan kunnen jullie het ook inkijken.

Ook heb ik eindelijk een abonnement genomen op de Quiltmania. Toen ik bij hun stand stond kwam ik ook nog Ingrid alias 'Supergoof' tegen. Waarom heb ik nou geen foto gemaakt van ons tweeën??? Stom, stom! 

En ik heb ook nog gequilt op een longarm machine. Wauw, dat gaat handig, ik heb meteen een brochure meegenomen, nu weten jullie wat ik wil voor mijn verjaardag volgende week... 

Vinden jullie het leuk om nog meer foto's te zien van de OEQC 2009, klik dan HIER.


Groetjes Jeanneke

p.s. Trouwens, zoals jullie kunnen zien heb ik ontdekt hoe je tekst tussen de foto's kunt zetten!


1 opmerking:

  1. Hoi Jeanneke, wat leuk om te lezen! Was jij degene die me aansprak toen ik vroeg wanneer de Quiltmania in de brievenbus lag?
    Ben blij dat je geen foto hebt gemaakt, ik ben niet zo fotogeniek,...
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen