dinsdag 30 maart 2010

Log Cabin

Afgelopen weken ben ik met deze Log cabin bezig geweest.
Ik ben er ongeveer 2 weken mee bezig geweest.
Het is voor mij de eerste keer dat ik een quilt op de machine maakte.
Het was veel snijwerk, zo voor de eerste keer.
Het ging redelijk snel.
Nu nog een rand eromheen, dat wordt weer zoeken en twijfelen, wat moet er langs?
Beige of ecru met iets erin?
Dus misschien morgen nog langs de quiltwinkel in Tilburg.
Voor de achterkant heb ik nog een hele mooi bruin / beige toile liggen.
gr. Merian

3 opmerkingen:

  1. Hij wordt prachtig Merian. Groetjes Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt een hele mooie quilt en zo snel gemaakt.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel mooi Merian, dat heb je snel gedaan
    groetjes Christel.

    BeantwoordenVerwijderen