woensdag 23 juni 2010

Zomer quiltje Frankrijk

Hallo allemaal,
Het zomerquiltje van vorig jaar, wat ik op vakantie heb gemaakt in Zuid-Frankrijk is af.De stoffen zijn allemaal restanten van groen en rose en ecru. En ik heb met rose quilt garen door gequilt.
Nu ligt er nog een hele grote quilt te wachten om af te maken, maar dat duurt
nog wel even denk ik.
Het is The Give Thanks.
Misschien in het najaar dat ik hem af maak, maar ja dan moet ook de kerst quilt nog afgemaakt worden.
Maar ik mag wel met een nieuw project beginnen van mij zelf, misschien de Jane austen quilt of de SBS of Farmers Wife, wat zal het worden?
Groeten Merian


6 opmerkingen:

  1. nog een paar dagen dan krijg ik de farmers wife cadeau.........

    ik zou het wel weten daarom........

    wat een prachtig quiltje heb je gemaakt......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi quiltje in mooie kleurtjes. Ik ben zelf nu bezig met de SBS en vind het heel leuk.
    Groetjes Anneke ^..^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer hard gewerkt Merian, de quilt is mooi geworden, groetjes Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet die quilt er mooi uit. Zelf begin ik binnenkort aan de SBS.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zijn alle drie even mooi,net als jouw quiltje.Mooie kleuren.
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje is het joh! Mooi weekend, groeten, Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen