vrijdag 8 april 2011

Farmerswife, Jane Austen en de mandjes.

Het is lang geleden, maar ik heb niet stilgezeten hoor!

Ik ben met de Farmers Wife begonnen, ik maak hem in het roze en ecru.

Ik vind het heel leuk om te doen.



Hier onder show ik de Jane austen quilt op het quiltweekend van Dorry, de top is af en nu nog de rest.

Ik weet nog niet hoe ik de rand erom heen ga doen, misschien nog eerst een lichte rand en dan iets in de kleuren van de quilt, maar ja daar moet je tegen aanlopen.


En ja ik ben ook voor de mandjes gezwicht, vindt het wel heel leuk om te doen, je kunt het zo pakken en weer weg leggen.

Mijn bedoeling is roze en bruin met lichte achtergrondjes maar nu zag ik bij iemand anders donkere achtergrond met lichte mandjes dus die gaan er misschien er ook nog wel tussen.

Hieronder zie je al vast een overzichtje.


En deze zijn alweer voorbereid. Ze liggen te wachten op een achtergrondje. Zo dit was het weer, iedereen een fijn en zonnig weekend. Groetjes Merian

4 opmerkingen:

  1. Je Jane Austenquilt is een plaatje, en dan die mandjes, in deze tinten zijn ze ook weer leuk. Groetjes Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous quilts! I found your lovely blog becaus i saw you visited mine. I think. Lol I clicked on it and im so happy to have found you! Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je Jane Austen quilt mooi geworden Merian. Ik ben benieuwd naar de Farmers Wife.
    groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen