donderdag 18 juni 2009

HexaBee






Vandaag weer een gezellige Bee gehad. Hij was niet gepland en helaas was Dorien er niet bij.
We hebben weer hard gewerkt. Ik heb eerst mijn nieuwe Middeleeuwse outfit afgemaakt en geshowd en daarna ben ik met mijn jaren 30 bloemetjes verder gegaan.

Jeanneke heeft aan haar Hexagonquilt gewerkt, Ans aan haar mandjesquilt.Lia is begonnen aan een Prairie Flower speldenkussen en Merian aan een blok (ik ben even vergeten hoe die heet).
Het was erg gezellig en de tijd ging weer veel te snel.
groetjes Christel.

2 opmerkingen:

  1. ha die bee-meisjes, wat hebben jullie ene gezellige blog! Schitterende foto's en wat zijn jullie kreatief en zo verschillend ook. De laatste foto's zijn niet te zien, ik doe het maar met mijn fantasie en de beschrijvingen, ben wel nieuwsgierig. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Christel, wat zie je er schattig uit in je nieuwe kostuum. Groetjes Dorien

    BeantwoordenVerwijderen