dinsdag 30 juni 2009

Terug uit Gent


We zijn net terug van ons uitstapje naar Gent. We hebben midden in de stad overnacht bij hotel Flandria, een redelijk hotel voor 65 euro per nacht met een goed ontbijt.

Bij de receptie werden we verwelkomd door dit schatje en iedere keer dat we daar binnen gingen schrokken we van haar.

Ik blijf maar op de kreatieve toer, in Gent zie je veel winkels waar ze kant verkopen.

En dit, tja, je moet er van houden.



Toen we door de Garensteeg liepen kwamen we een enorm grote 2e handswinkel tegen. Ze hadden er heel veel mooie spulletjes De grote spoel met breed rood keeperband heb ik er gekocht voor 5 euro.

Op zoek naar Het Quilthuys in Gent, maar zoals gewoonlijk zijn die winkels in vreemde landen en steden dicht als ik aan de deur sta.

We hadden het wel gezien in Gent vonden we en zijn naar de Nederlandse kust gereden, daar stond Wiets met haar hebben en houden op een camping. We hebben een lunchafspraak gemaakt in Vlissingen. Ondertussen had ik Merian gebeld! Zo van, ik moet naar een quiltwinkel, zoek er a.u.b. eentje voor me op in Zeeland. En zo belandden wij en Wiets d´r huishouden bij het winkeltje van Janneke in Zouteland. Geen quiltlapjes gekocht, wel 2 rode boerenzakdoeken, die hangen altijd aan onze koffers als we op vakantie gaan, en zijn kuis versleten, en een kaart van een lieflijk mesje voor de verzameling lieflijke meisjes.

Tot zover mijn verhaal over onze uitstap naar gent.

Groetjes Dorien


Geen opmerkingen:

Een reactie posten