dinsdag 2 juni 2009

Prairie Flower Pincushion

Natuurlijk hebben jullie 'm afgelopen donderdag al gezien, je kon er ook niet naast kijken... mijn Prairie Flower Pincushion. Het patroontje is gratis te downloaden vanaf de site van MODA, klik HIER.

Ik heb het patroontje met 20% verkleind, anders wordt het een wel héél groot speldenkussen. Je hebt dan lapjes van 5x5 cm nodig en hexagonnetjes van 0.8 inch (of 2 cm). De malletjes voor de hexagonnen kun je gratis HIER downloaden, handig, he?

Ik gebruikte voor mijn speldenkussen allemaal reproduktiestofjes zodat het een antieke uitstraling krijgt. Op de zijkant heb ik knoopjes genaaid die uit mijn oma's knopendoos komen, sjiek,he? Mooi speldenkussen, he?

O, jee, het is een MODA speldenkussen, geen MONA speldenkussen...

Groetjes Jeanneke

1 opmerking:

  1. Hi Mona, ik bedoel Jeanneke;).
    Zoals we al hebben gezien is je speldenkussen erg mooi geworden. Met die knoopjes van je oma is ie helemaal af.
    groetjes Christel.

    BeantwoordenVerwijderen