zaterdag 4 juli 2009

dagje uit Doesburg en.......

Afgelopen donderdag een dagje uit met Jurgen. We zijn eerst naar Doesburg geweest. Hebben daar langs de waterkant gelopen naar de haven. Toen zijn we richting het centrum van Doesburg gegaan. Eerst een broodje gegeten. En daarna gewandeld richting Atelier Bep. Helaas was Bep er zelf niet.
Jurgen is gaan wandelen en ergens op terras gaan zitten.
Heb rond geneusd en een paar stofjes gekocht,
zoals jullie hierboven kunnen zien, heb verder daar geen foto's genomen.
En toen zijn we richting, ja jullie lezen het goed, Zutphen gegaan.
Deze poort vind ik altijd zo mooi dat Jurgen er een foto maakte.

En natuurlijk naar Petra Prins geweest. Hieronder zie je me voor haar raam staan,
daar hing weer zo'n geweldige quilt.

En dit was het dan wat ik zag, heel simpel maar wel mooi.


En toen naar binnen. Jurgen ging maar weer wandelen en een terras opzoeken.
Ze had weer mooie stofjes binnen gekregen, heb wat uitgezocht wat bij mijn SBS quilt past.
En ook wat stofjes wat eventueel bij donderbruin past. En een inchlineaaltje want bij de SBS patronen moet je vaak een extra blokje tekenen en dat staat in inches. En een leuk stofje met ecru en rood voor mijn Kerstquilt.


Toen ik klaar was bij Petra Prins, ben ik maar weer gaan zoeken op welk terras Jurgen zat
en dan zijn mobieltjes wel handig. Dan weet je zo waar hij zit.
Eerst samen nog wat gedronken en vertrokken we naar Brummen. Daar is een veerpontje en hebben we aan de waterkant gezeten tot we naar Nuland vertrokken om iets te eten.
's Avonds om 20.30 uur waren we thuis.

Afgelopen vrijdag kwamen ook nog eens stofjes uit Engeland aan. Dat was heel snel.
Binnen een week. En kijk dit zijn de bruintjes die ik had besteld.
Daar kunnen die van Petra Prins heel mooi bij.


Kijk wat vinden jullie van mijn winkeltje worden.
De witte bak in de tuinkamer werd te klein, dus veranderen.
Nu liggen de stofjes in de huiskamer.
En als ik in mijn bruine stoeltje zit, kan ik ze zo zien.



Nou het was me een gezellige en fijne dag met zijn tweeën.




gr. Merian






2 opmerkingen:

  1. Merian, wanneer is jouw winkel open?
    Hele mooie stofjes, je hebt al een mooie verzameling. Gezellig hé met je man dagjes uit, wij hebben er de afgelopen 2 weken ook van genoten. Tot donderdag, groetjes Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk winkeltje heb je bij elkaar verzameld,ik zie ook de spaarkaart van Petra Prins liggen,
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen