woensdag 21 oktober 2009

Handwerkbeurs Ahoy Rotterdam

Wat was het toch gezellig, afgelopen vrijdag op de handwerkbeurs in Rotterdam. We waren al vroeg vertrokken (08.00 uur!) met vijf dames in de auto. Dorien was al eerder op weg, ze stond die dag bij Dorry in haar kraampje.

Voorzichtig een foto gemaakt van de stand van Petra Prins, oeps, toch betrapt!

De stand van Eusjewel was vond ik de allermooiste!

Moe maar voldaan 's avonds terug naar Tilburg waar we nog gezellig met z'n allen hebben gegeten bij de Sinjoor. Alle diëten werden voor even vergeten...

Dit zijn de dingen die ik heb gekocht. Jullie zien dat ik érg van oud blauw houd, en dat ik mijn voorraad YLI quiltgaren heb aangevuld. Verder mooie knoopjes van de Knopendoos, en dierenknoopjes van De Handwerksite.

Groetjes Jeanneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten