vrijdag 23 oktober 2009

Regiodag


Ans en ik vertrokken Donderdag naar de Regiodag in Oisterwijk. De dag begon met een lekker kopje koffie met een soesje. Daarna kregen we een lezing van Ria van Els-Dubelaar over traditioneel en modern quilten, over hoe dat ook naast elkaar kan bestaan. Zij liet aan de hand van een powerpoint-presentatie zien hoe ze zelf werkt en ook hoe andere moderne en traditionele quilters dat doen.

TOEN was het tijd voor de BEROEMDE lunch, jullie zien het op de foto. Daarna werd iedereen aan het werk gezet, dat is weer te zien op de andere foto. Deze keer was het werkje een muis als speldenkussen, ik had dezelfde muis al eens gemaakt, dus gingen Ans en ik verder met onze Hexagonnetjes.

Toen de show en tell altijd heel leuk om te zien wat iedereen zo doet op quiltgebied, deze keer waren er veel quilters die hun werk showden. Ans showde haar prachtige huisjesquilt en haar wollenvogeltjesquilt en ik mijn tas gemaakt van wolletjes. Hiervan laat ik snel een foto zien.

Het was een gezellige dag en we hebben weer veel bekenden gezien.

Groetjes Lia

4 opmerkingen:

  1. Fantastisch, ik denk dat ik de volgende keer tóch maar mee ga.
    Nog een tip: Klik op de foto van de lunch, dan kun je nog meer genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd naar je tas Lia. Die lunch ziet er inderdaad heerlijk uit, jullie hadden niets teveel gezegd:).

    groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ... enne, zit er al suiker op die krentenbol?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee Ans heeft de kaas van haar broodje op de krentebol gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen